Останні новини

Сторінками періодичних видань

Інформаційний список
ІVквартал 2019 року

 
Актуально
1.     Про застосування державної мови в освітньому процесі. Лист МОН України від 17.09.19 №1/9-581 //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.1-2.-вкладка.
2. Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам закладів і установ освіти. Лист МОН України від 23.09.19 №1/9-598 //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.3-4.-вкладка.
 
Виховні системи вчителя початкових класів
3. Мацук М. Партнерство вчителя з батьками як підґрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра /М.Мацук, І.Пилипчук// Початкова школа. – 2019. -№11. –С.46-51.
 
Державний стандарт
4. Лапшина І. Інтеграція як спосіб підвищення ефективності мовної і літературної підготовки молодших школярів. Організація уроків мови і читання на адаптаційно-ігровому етапі /І.Лапшина// Учитель початкової школи. – 2019. -№10. –С.13-17.
5. Суховірський О. Електронні середовища для читання. Використання електронних ресурсів для формування читацької компетентності /О.Суховірський// Учитель початкової школи. – 2019. - №10. – С.8-12.
 
Дошкільне виховання
6.  Аматьєва О. Говорімо виразно. Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят /О.Аматьєва //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.11-15.
7.  Богуш А. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин /А.Богуш //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.3-6.
8.Кондратець І. Тімбілдінг : як перетворити колектив на команду /І.Кондратець//Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.7-11.
9. Литвиненко О. У кожного своя оселя. Заняття для дітей раннього віку ( з елементами технології М. Монтессорі) /О.Литвиненко //Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.18-19.  
10.     Лобунець А. Зустрічаймо рік новий на арені цирковій. Новорічне свято для дітей старшої групи /А.Лобунець//Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.32-36.
11.     Маслюк Н. Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи за змістом оповідання В.Сухомлинського «Сніговий дідусь із крижаним серцем» /Н.Маслюк //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.27-29.
12. Молчанова А. В гості Зайчика запросимо – горобиною пригостимо. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В.Сухомлинського «Зайчик і горобина» /А.Молчанова //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.24-26.
13. Мороз І. Детективне агентство. Гра – стратегія для дітей старшої групи/ І.Мороз//Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.27-29.
14. Солопова Н. Посланці Миколая. Вистава для дітей старшої групи /Н.Солопова//Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.38-39.
15. Стаднік А. Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки «Рукавичка» /А.Стаднік  //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.22-23.
16. Тристан А. Ми різні, але ми разом. Педагогічна студія /А.Тристан //Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.12-14.
 
Методика навчання
17. Гринчак В. Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу. Урок математики в 4 класі /В.Гринчак // Початкова школа. -2019. - № 12. – С.22-24.
18. Демченко О. Обдаровані діти: як знайти ключик для розкриття їхніх талантів. Використання інтерактивних вправ для розвитку навичок демократичного спілкування в освітньому процесі /О.Демченко// Учитель початкової школи. – 2019. – №11. – С.14-15.
19. Лаврів Н. Методи розвитку критичного мислення у молодших школярів / Н.Лаврів // Початкова школа. – 2019. - № 12. – С.32-34.
 
Нова українська школа
20. Демченко О. Філософський діалог в освітній діяльності демократичного й творчого педагога НУШ. Семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми / О.Демченко// Учитель початкової школи. – 2019. - №11. – С.16-17.
21. Здорова В. ЛЕГО-технологія для української мови /В.Здорова, І.Джулинська, Л.Павленко, О.Шевченко // Початкова школа. – 2019. -№ 12. –С.7-16.
22. Кулинич Г. Цеглинка до цеглинки – збудуємо щось нове! Навчаємося граючи. Для нас це – головне (Вправи з Лего на різних етапах уроку /Г.Кулинич// Учитель початкової школи. – 2019. -№.11. – С.32-34.
23. Лук’янецьА. Плекання першовчителя для Нової української школи /А.Лук’янець// Початкова школа. -2019. -№11. – С.6-8.
24. Митник О. Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра /О.Митник// Учитель початкової школи. -2019. – №10. – С.3-7.
25. Павич Н. Організація роботи у парі та групі на уроках у початковій школі / Н.Павич // Початкова школа. – 2019. - №12. – С.2-7.
26. Сисенко Т. Довіра до школи починається з педагогіки партнерства /Т.Сисенко // Початкова школа. – 2019. - №12. – С.1-2.
27.  Стрілець Ю. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови в учнів 1 класу /Ю.Стрілець//Англійська мова та література.-2019.-№28-30.-С.6-9.
 
Особистості
28. Зінченко С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні. Виховний захід за творчістю Ліни Костенко/С.Зінченко// Початкова школа. – 2019. - №12 – С.47- 48.
29. Лісниченко Т. Її квіти ніколи не в’януть. Усний журнал дл 119-ї річниці від дня народження Катерини Білокур /Т.Лісниченко // Початкова школа. – 2019. - №12. – С.49-51.
 
 
Педагогічні технології
30.  Кіщук Н. Особливості навчання молодших школярів  побудови молодших математичних моделей. Педагогічні технології /Н.Кіщук // Початкова школа. – 2019. - № 10. – С.8-14.
 
Позакласна робота
31.   Ісаєнко І. «Мово рідна, слово рідне». Мовно – літературна вікторина //І.Ісаєнко//Позакласний час.-2019.-№10.-С.19-21.
32. Омелянська Н. «Що таке права людини?». Гра – квест /Н.Омелянська //Позакласний час.-2019.-№11.-С.17-19.
33. Светлицька В. Святий Миколаю, я тебе чекаю /В.Светлицька //Позакласний час.-2019.-№11.-С.7-16.
34. Стебелецька А. «Пошук скарбів». Гра – квест (англійська мова)/ А.Стебелецька //Позакласний час.-2019.-№11.-С.25-26.
35. Чава Н. Час обирати здоров’я (матеріал до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)/Н. Чава//Позакласний час.-2019.-№11.-С.48-58.
36. Чопова Л. «Земля – наш дім». Екологічний квест /Л.Чопова //Позакласний час.-2019.-№11.-С.22-24.
 
Психолого - педагогічний практикум
37. Карпенко Н. Корекція та профілактика негативних почуттів у дітей молодшого шкільного віку /Н.Карпенко// Початкова школа. – 2019. -№11. – С.1-5.
38.  Костецька Н. «Сходинки до вершини «Я». Факультативний курс /Н.Костецька//Позакласний час.-2019.-№10.-С.39-46.
39. Литвиненко І. Боязнь відповіді біля дошки: долаємо проблему. Серія занять /І.Литвиненко// Учитель початкової школи. -2019. - №11. – С.3-7.
 
 
40. Мирошниченко Т. «Творимо разом світ, безпечний для дитини». Програма та тренінгові заняття для батьків/Т.Мирошниченко //Позакласний час.-2019.-№11.-С.27-46.
 
Освіта вчителя
41. Мельник О. Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів /О.Мельник// Початкова школа. -2019. -№11. – С.51-55.
 
Творчий проект
42. Момот М. Народні свята зимового циклу / М.Момот // Початкова школа. -2019. -№ 12. – С.42-45.
43. Сінна І. Майстер-клас від батьків /І.Сіння// Початкова школа. – 2019. -№12. – С.44.
 
У галереї святкових заходів
44. Красоткіна Н.  Чим слово рідне озоветься… До Дня української писемності та мови /Н.Красоткіна// Початкова школа. -2019. -№11. – С.56-58.
45. Подаруй світу усмішку. Виховні заходи до Міжнародного дня толерантності//Позакласний час.-2019.-№10.-С.7-18.
46. Студенство крилате – чарівна пора. Історія свята, сценарії //Позакласний час.-2019.-№10.-С.51-58.
47. Ткач Н. Єднаймося, люба родино!. Родинне свято з елементами національно-патріотичного виховання /Н.Ткач// Початкова школа. – 2019. – «11. – С.61-63.
48. Швець О. Любіть, вивчайте рідну мову, бо мова – нації основа!. Сценарій свята /О.Швець// Початкова школа. – 2019. - №11- С.59-61.