Останні події

«Mr. Leader. Education & Care System»– інноваційна система освіти та догляду дітей дошкільного віку





   З метою підвищення професійної компетентності в галузі дошкільної освіти щодо  інновацій в розвитку дітей раннього та дошкільного віку викладачі ЦК дошкільної педагогіки, психології та окремих методик взяли участь у вебінарі на тему: «Інноваційна система освіти дітей раннього та дошкільного віку. Освіта і піклування» (Програма освіти дітей раннього та дошкільного віку «Освіта і піклування» (Education Care. Mr. Leader), організований  Державною науковою установою  «Інститут модернізації змісту освіти».


   Інноваційний підхід в освіті та догляді дітей дошкільного віку — «Mr. Leader. Education & Care System, спрямований на пробудження в дітей лідерських якостей, що реалізується програмно-методичним і дидактичним забезпеченням.
   Так, «Mr. Leader day» — це програма роботи вихователя з однією дитиною чи групою дітей на кожний день у певній тематиці, зокрема, як корисно провести час, поступово формуючи ті чи інші лідерські якості. Плани-конспекти для цього  представлено у форматі візуальних ізручних у роботі карт. Цікаві й ілюстративні картки у комплекті «Mr. Leader cards» призначені для показу дітям. «Mr. Leader posters» — це спеціально розроблені тематичні плакати, які можна використати під час проведення різноманітних видів діяльності з дітьми. «Mr. Leader games» включає різноманіття ігор (лото, пазли, наліпки). Система також передбачає перспективу навчання дітей основ фінансової грамотності, для цього розроблено навіть спеціальну валюту (лідери), щоб діти змалечку вправлялися у фінансових відносинах. Для зручності батьків розроблено електронну програму, в якій їм зручно відслідковувати розвиток своїх дітей. Унікальним є самовчитель лідерства, де прописано й проілюстровано основні правила лідера.
   Програма Mr.Leader має 4 рівня складності і спрямована на розвиток навичок і необхідних знань у дітей 2-6 років. Програма дозволяє заощадити час вихователя на складання плану для занять в групі і підбору занять на день. Програма Mr. Leader дуже проста у використанні. Все що необхідно для старту - доступ в інтернет. Кожне завдання йде разом в картинками, яку потрібно показати дитині на екрані. Це значно економить час вихователя в дитячому садку і економить бюджет саду на утримання методиста. Програма розроблена професійними методистами, психологами та вихователями-практиками, але при цьому написана простою і зрозумілою мовою, що дозволяє використовувати її навіть людям без професійної освіти.
   Mr.Leader випускає продукцію, яка розвиває в дітях такі навички, як креативність, комунікабельність, критичне мислення та колаборацію.
   Дитячий центр Mr.Leader- це простір, в якому пробуджуються лідери. Займаються з дітьми кваліфіковані вихователі за авторською методикою, схваленою МОН України. Методика навчання заснована на розвитку основних компетенцій лідера: комунікабельність, креативність, колаборація і критичне мислення.

   

   Автором ідеї та методики освіти є Володимир Воронов. Методика навчання дітей в дитячих центрах Mr.Leader відбувається за програмою Mr.Leader "Лідер живе в кожному". Програма складається з розвиваючих книг на кожен день Mr.Leader, а також дидактичних ігор, карток знань, плакатів і багато іншого.
   Вся розвиваюча продукція бренду відноситься до серії Mr.Leader PRO. Серія PRO - продукція, призначена для роботи дитячих центрів, вихователів і педагогів.
   В центрі також діють гуртки, що дають знання та формують навички. Програма гуртків в «дитячому центрі Mr.Leader» розроблені професіоналами та за участі профільних спеціалістів. Кожен хто відвідує заклад має можливість отримати якісні знання, навички та вміння, а також пройти курс з обраного напряму (ранній розвиток, підготовка до школи, хореографія, англійська мова, художня студія, ментальна арифметика, лего-конструювання, шахи, комплексні розвиваючі заняття, спортивна гімнастика тощо).

   Отже, розроблена система, реалізована в друкованій та електронній продукції із сучасним і цікавим дизайном, слугує меті допомагати вихователям і батькам у реалізації означеного підходу — формуванні справжнього лідера.