Вітаємо переможців!

Авторський урок математики «Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями»

   Студентка 4 курсу, групи «А» Корнієнко Анна провела урок математики з теми «Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями» для учнів 3 класу.
   Формуванню математичних понять сприяли використання інтерактивних вправ, дидактичних ігор та мультимедійна презентація за участю героїв сучасних мультиплікаційних фільмів.

Детальніше...

Урок-подорож

  
   Папенко Христина
, студентка 4 курсу, групи «Б» провела авторський урок з теми «Іменник. Складання речень з іменниками».
   Реалізації концептуальних ідей НУШ сприяли дослідницька робота в групах, лінгвістичні ігри, руханки. Виконуючи завдання капітана та його команди, діти створили карту мовних скарбів – іменників.

Детальніше...

Авторський урок фізичної культури

   Студентка 4 курсу, групи «Д» Поволоцька Каріна провела урок фізичної культури з теми «Баскетбол» для учнів 8 класу.
   Вдало підібрані спеціальні вправи та естафети сприяли відпрацюванню прийомів ведення та передачі м’яча у баскетболі.

Детальніше...

Урок – телепередача

   Конкурс на кращий авторський урок триває. Вже прийняла естафету Марина Колєнченко, студентка 4 курсу, групи «А». Вона запросила учнів до себе на канал «Українська мова». Спостерігаючи за пригодами Мовки і Суржика, виконуючи дослідницькі завдання, другокласники опановували тему «Слова, близькі за значенням».





 

Детальніше...

Заняття зі старшими дошкільниками «Місто емоцій»

   Студентка 4 курсу, групи «Є» Нелепенко Руслана зі старшими дошкільниками провела заняття з теми «Місто емоцій». Під час квесту діти вчилися орієнтуватися по карті, завдяки підказкам – завданням, музичному супроводу закріпити свої знання про назву емоцій та способи їх вираження.

Детальніше...

Авторський урок-подорож

   Авторський урок-подорож з предмету «Я у світі» у 4-му класі з теми  «Навчання як спосіб досягнення мети. Як самому себе виховувати» провела студентка 4 курсу, групи «Б» Маміна Євгенія. Протягом уроку переважали групові та індивідуальні форми роботи. У невимушеній ігровій формі учні розв’язували проблемні ситуації, оформлювали «Пам’ятку самовиховання» та пропонували власні «Шляхи самонавчання». А по закінченню мандрівки дійшли висновку, що найцінніший скарб – знання, а навчання – це шлях до нього.





 

Детальніше...