Переддипломна педагогічна практика як платформа для вдосконалення професійної компетентності майбутніх вчителів

   Школа чекає на вчителя,
який не стоїть над дитиною,
а спілкується і діє спільно з нею.


   Переддипломна педагогічна практика – своєрідний полігон для перевірки теоретичних знань з різних методик і втілення їх у практику роботи з учнями початкової школи.

    Це саме той часовий відрізок, коли наші студенти остаточно переконуються у правильності вибору майбутньої професії.

   Бесіди-спілкування з керівниками та вчителями шкіл в умовах дистанційного навчання довели, що практиканти Путивльського педагогічного фахового коледжу імені С. В. Руднєва чітко орієнтовані на нову мету шкільної освіти – формування й удосконалення ключових компетентностей учнів початкових класів в усіх сферах і видах діяльності.

   Реалізовуючи ідеї Нової української школи, наші вихованці вміють вдало організовувати діалог, дискусію, групову роботу, володіють різними засобами підтримання уваги і працездатності учнів, їхньої мотивації до навчальної праці.

 Наші студенти володіють динамічною комбінацією знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначають здатність особи провадити професійну діяльність, а найголовніше – реалізувати провідну мету НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

   Отже, цьогорічна педагогічна практика – ще одне свідчення виявлення майбутніх вчителів нової генерації, які володіють методиками компетентнісного навчання, новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

Завідувач навчально-виробничої практики Наталія ПІЩІКОВА