ЗАСІДАННЯ НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРІ ПО-НОВОМУ



   Сьогодні вища школа  змінюється, оновлюється й перебудовуєтьєя. Нова соціально-економічна ситуація пред’явила до неї і нові вимоги. Тож і нарада при директорі як орган колективно-колегіального управління тепер має змінювати старі педагогічні уявлення та орієнтири.  Саме це є сутністю й основою того, що називаємо новими підхо­дами до підготовки і проведення за­сідань нового типу.


   На зміну традиційним упевнено приходять нові форми проведення засідань:  з елементами тренінгу, «круглий стіл», «педагогічний аукціон», методична панорама,  ді­лова гра, педагогічна дискусія, багатоступенева нара­да, педагогічно-методичний фестиваль, багатоетапна нарада, психолого-педагогічний ринг тощо.
   В коледжі відбулося засідання наради при директорі у формі «круглого столу». Чітко, по-діловому розглядалися на ньому питання контролю та стимулювання навчальної діяльності студентів, діяльність роботи педагогічного колективу щодо цілеспрямованого розвитку їх творчих здібностей, виховання активної соціально адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої особистості, формування дослідницьких компетентностей вихованців у процесі проходження педагогічної практики.
   Саме така форма проведення наради  об'єднала викладачів,  батьків, студентів спіль­ною турботою про сьогодення і майбутнє коледжного життя,  ство­рила умови для підвищення педагогічної майстер­ності, змушуючи шукати ефективні форми роботи зі студентами. Вона надихає на творчу співпрацю на підставі особистісно зорієнтованого навчання і виховання молодого покоління, дає можливість почувати себе справжнім викладачем —  сумніватися, шукати, апробува­ти, творити...
   Нетрадиційна  форма проведення засідання нара­ди досягла своєї мети, бо в коледжі панує добро­зичлива атмосфера,  адміністрація розуміє проблеми викладачів  та студентів,  до­помагає їх розв’язати, бачить у кожному викладачеві та студенті творчу особистість, створює оптимальні умо­ви для плідної роботи.