Інтелектуальна гра – ефективний інструмент формування розумових і пізнавальних здібностей студентів.
Відомий американський вчений Девід Векслер, який у 1939 році створив першу школу інтелекту для дорослих, вважав, що інтелект – це глобальна здатність розумно діяти, раціонально мислити та вміти зарадити собі за будь-яких життєвих обставин.
Дослідження вчених переконливо свідчать, що інтелектуальні можливості людей, яких звичайно називають талановитими, не аномалія, а норма. Завдання викладача – розвивати мислення студентів, підвищувати коефіцієнт його корисної дії, допомогти використовувати ті найбагатші можливості, що дала йому природа і про існування яких багато хто часом і не підозрює.Саме на це і розрахована системна робота викладача фізики, яка сприяє формуванню гнучкості, краси і нестандартності мислення.
Згідно з планом декади секції фізико-математичних дисциплін викладачем фізики Оленою КУРЧЕНКО була проведена онлайн-гра «Двобій інтелектів» для студентів перших курсів. Здобувачі освіти активно брали участь в конкурсах: «Розминка», «Портрети», «Балансіровка»,«Цікава фізика».Це дозволило невимушено, в ігровій формі, перевірити знання з фізики, отримані студентами І курсів та активізувати їхні інтелектуально-практичні можливості.