Година праці навчить більше, аніж цілий день пояснень
Жан-Жак Руссо
У тому, що ця фраза може стати професійним кредо кожного, хто причетний до вчительської праці, студенти 4 курсу шкільного відділення змогли переконатися під час перебування на практиці «Перші дні дитини в школі» в міських школах.
Як відомо, вчити – значить вселяти надію. Саме надію на успіх ми побачили в допитливих очах найменших вихованців.
Ми цінуватимемо і пам’ятатимемо набутий досвід щоденних спостережень за такою копіткою вчительською буденщиною, що зветься шкільним життям.
За цей тиждень перебування у школі ми винесли для себе не один урок життя. Про це свідчать власні враження студентів.
– Практика «Перші дні дитини в школі» стала найбільш незвичайною для мене. Чому? Тому що немає нічого кращого на світі, ніж дивитися на цих маленьких, щирих, відкритих дітлахів. Вони лякливо оглядають тебе під час першої зустрічі, а вдругевже обіймають і розповідаютьпро секрети своїх лялькових друзів. Мимоволі згадуєш себе в ці роки і радієш, що, незважаючина жодні нововведення, діти залишаються дітьми, такими, якими вони повинні бути.
( Хоминська Олександра)
– Завдяки ційпрактиці ми отримали величезний досвід роботи з маленькими дітьми. Було цікаво спостерігати за тим, як вони адаптуються в нових умовах життя. Також я уважно стежила за спілкуванням дітей. Я вважаю, що ця практика одна з найбільш значущих, адже незабаром на нас чекає робота в першому класі. Тепер ми вже знаємо, з якими труднощами можна зіткнутися в цей період. Але використовуючи поради вчителя, впевнена, що ми обов'язково впораємося.
( Гражданкіна Альона)
– Практика «Перші дні дитини в школі» справила на мене приголомшливе враження. Я була в захваті від цих малюків, які нічого поки не розуміють. Я була вражена їхньою чуйністюі доброзичливіст. Вони готові виконати будь-яке твоє доручення і прислухаються до кожного твого слова. Це було чудово!
( Чистіліна Олена )
– Практика «Перші дні дитини в школ»і залишила чудові враження. Всі діти на лінійці були дуже ошатними, з красивими букетами, усміхнені. Потім вони вирушили в клас на свій перший у житті урок. Колисіли за парти, очі кожногосвітилися радістю. Звичайно, перші дні найважчі, тому що малюкам потрібно багато чого навчитись.Шкода, що цей тиждень минув так швидко.»
( Трубінова Ольга)
– «Перші дні дитини в школі», мабуть, одна з найбільш цікавих і пізнавальних практик. На лінійція стояла, немов учениця, імимоволі згадувала свої такі довгі, але, разом з тим, невмолимо короткі дев’ятьроків навчання в стінах школи. Навіть сумно стало. Тільки в класі мені вдалося побачити маленьких учнів, такихрізних, але щасливих, з палаючими очима. Напевно, тільки зараз я зрозуміла, що на вчителеві лежить велика відповідальність, яка полягає не тільки в тому, щобпередати свої знання, а в тому, щоб вогонь у цих дитячих очах горів протягом усіх років навчання.
( Шишлевська Ілона)
- Для мене, як для майбутнього вчителя, ця практика мала величезне значення. Спостерігати за першими днями дитини в школі було дуже цікаво і пізнавально. Вчителькадетально розповіла нам про всі труднощі спілкування з маленькими першокласниками, а також про переваги роботи з ними. Бути вчителем початкових класів дуже відповідально, адже саме від тебе буде залежати, якоюдитина вийде зі стін класу.
( Кириченко Анна)
– Під часпрактики «Перші дні дитини в школі» було багато повчальних моментів. Ми спостерігали, як важко доводиться і дітям звикнути до школи, і вчителеві привчити їх до учнівської дисципліни. І я твердо вирішила: «Я хочу бути вчителем!»
( Пролетарська Ю.Б.)
Віримо, що педагогічна практика перша серйозна сходинка на шляху до опанування найгуманнішої в світі професії – Вчитель.