Останні події

"Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас"

 



"Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас"
                           
                                Л. Гриневич





   Одне з головних завдань сучасної освіти - це створення стійкої мотивації учнів до отримання знань та  пошук нових форм, інструментів освоєння цих знань за допомогою творчих рішень. Саме ця проблема стала провідною у проведенні декади предметно-циклової комісії педагогіки, психології та предметів спеціалізації.
   На засіданні ПЦК було розглянуто актуальні питання застосування форм змішаного навчання. Макаренко Г.О. розкрила специфіку використання Smart-технологій в сучасній освіті. Галина Олександрівна акцентувала увагу присутніх на тому факті, що реформування сучасної освіти висуває нові вимоги до педагогічних кадрів. Сьогодні підвищився попит на високо кваліфіковану, творчо працюючу, соціально-активну і конкуренто спроможну особистість педагога, здатну виховувати соціалізовану  особистість в надзвичайно мінливому світі.  Від рівня професіоналізму педагогів, їх здатності до безперервної освіти залежать результати соціально - економічного і духовного розвитку суспільства.  Якість педагогічних кадрів - найважливіший компонент освітньої системи. Саме на нас, викладачів, покладено функцію реалізації освітніх програм нового покоління на основі передових технологій,  нам визначена місія професійної підготовки майбутніх педагогів.
   Концепція Smart-освіти - гнучкість, що передбачає наявність великої кількості джерел, максимальна різноманітність мультимедіа, здатність швидко і просто налаштовується під рівень і потреби слухача. В умовах постійного зростання і оновлення знань безперервний розвиток компетенцій протягом всієї кар'єри стає найбільш актуальним в системі сучасної освіти.  Для розвитку освіти вже недостатньо впливу людського ресурсу.  Необхідно змінювати освітнє середовище, не просто нарощувати обсяги утворення трудових ресурсів, має якісно змінитися сам зміст освіти, його методи, інструменти та середовища, необхідний перехід до SMART-утворення.
   Склярова Г.В. презентувала інформаційний стенд «Інфографіка змішаного навчання» мета якого – візуалізація та графічне подання деяких ключових моментів. Використання яскравих елементів, схем сприяє швидкому та зрозумілому поданню інформації, дозволяє сфокусуватися на важливих речах.
   Традиційне оформлення стіннівок містить сучасну та корисну інформацію щодо технологічних та людських ресурсів надання освітніх послуг, види діяльності при викладанні дисциплін в умовах змішаного навчання.
   Цікавим моментом тижня стало створення виставки-презентації «Професія, що дарує Надію»,  присвячену Міжнародному дню соціального педагога, яку підготувала Жаровська О.О.









   Приємною подією стало нагородження викладачів Ковальової Світлани Анатоліївни та Склярової Галини Володимирівни за сумлінну працю, високу педагогічну майстерність, вагомий особистий внесок у справу підготовки кваліфікованих спеціалістів для галузі освіти. Привітання з професійним святом, квіти та солодощі від студентів отримали ветерани праці Лінник Н.І., Кириченко Л.М., Чурочкіна О.М., Гаврильчук І.Г.
   Декада ПЦК педагогіки, психології та предметів спеціалізації триватиме  протягом жовтня. Долучайтесь!



 

У вас недостатньо прав для додавання коментарів.
Можливо, вам необхідно зареєструватися на сайті.