У середу поточного тижня наставники академічних груп зібралися в коледжі, щоб вкотре командними рішеннями ініціювати свіжі шляхи створення комфортного освітнього середовища згідно з викликами сьогодення.
Проаналізувавши підсумки своєї роботи в першому семестрі та визначивши орієнтири на наступний, класні керівники перейшли до обговорення таких нагальних питань, як створення комфортного середовища взаєморозуміння і взаємодопомоги між учасниками освітнього процесу та проблема психічного здоров’я молоді як стратегічна проблема сучасного українського суспільства. Ініціювали шляхи пошуку ефективної роботи в цих напрямках виховної роботи представниці психологічної служби коледжу Юлія Бараннік та Ірина Подшивайлова, детально проаналізувавши результати анкетування «Булінг та його прояви».
Команда класних керівників коледжу продовжує підтримувати кожного здобувача освіти, усвідомлюючи наші нелегкі життєві обставини та піклуючись про психологічне здоров’я молоді.
16 січня у коледжі відбулася онлайн-зустріч педагогів, під час якої розглянули питання «Проєктне навчання як елемент впровадження STEM-освіти у процесі вивчення навчальних предметів фізико-математичного та природничого циклу». Викладачі фізики, біології, хімії обмінювалися ідеями та напрацюваннями реалізації проєктних технологій на заняттях, що дозволяє зробити навчання цікавим та захопливим, розвинути критичне мислення та творчі здібності студентів, сформувати ключові компетентності, поєднати теорію з практикою.
Зустріч стала майданчиком для обміну досвідом, пошуку рішень і створення нових ідей для забезпечення якісного навчання, розкриття потенціалу кожного здобувача освіти, професійного розвитку педагогічних працівників.
Новий семестр розпочався плановим засіданням педагогічної ради, на якому обговорювались актуальні питання сьогодення.
Навчальний процес у коледжі – це студентоцентрована, інтелектуальна, творча діяльність, що дає можливість формувати індивідуальну освітню траєкторію здобувачів освіти і спрямована на передачу, засвоєння, примноження і використання знань, умінь та інших компетентностей студентів, сприяє формуванню гармонійно розвиненої особистості з активною громадянською позицією.
Заступник директора з навчальної роботи Тетяна Малецька звітувала про освітню діяльність закладу за І семестр 2024/2025 н.р. Узагальнила інформацію про стан виконання навчальних програм за минулий семестр навчального року.
Юлія Стьопочкіна, завідувач відділенням, підсумувала рейтингові показники успішності груп за І семестр 2024/2025 н. р. Вона зазначила про підвищення знань порівняно з попередніми роками.