Викладачі музики, що атестуются в цьому навчальному році, провели відкриті заняття індивідуальної форми навчання, в процесі яких показали різноманітні види та форми роботи, використання сучасних засобів навчання.
Педагогічна активізація художньо-аналітичної діяльності студентів стимулює їх творчі можливості, особистісні творчі якості, які виявляються під час художнього сприйняття та впливають на розвиненість художнього мислення, розширення обсягу художніх знань та сформованості художньо-аналітичних умінь. Гармонійне поєднання процесу пізнання, естетичного сприйняття і музично-естетичної діяльності дозволяє впливати на розвиток художньої культури особистості, урізноманітнює та розширює асоціативний фонд художньо-естетичного досвіду.
На індивідуальних заняттях педагоги поєднують теоретичні та практичні питання гри на музичних інструментах – знання музичної грамоти, поняття засобів музичної виразності і технічні можливості, які забезпечують виразне, художнє і професійне виконання творів: аплікатуру, штрихи виконавські, рух міху, користування педаллю та інше.
Саме це стало предметом показу на відкритих заняттях досвідчених викладачів музики, які вони дали в рамках підготовки до чергової атестації, метою якої є активізації творчої професійної діяльності, стимулювання фахової та загальної освіти педагогічних працівників, посилення мотивації якісної праці, підвищення професійної відповідальності за результати навчання і виховання.
Викладач музики вищої категорії Бєліков Микола Вікторович проводить тематичне заняття з навчання гри на баяні «На гостини до пісні» зі студенткою випускного курсу Шкільного відділення, спеціалізації «Керівник дитячого хорового колективу».