В умовах зростання інтелектуальної змістовної праці особливого значення набуває проблема якості підготовки фахівця інноваційного типу, який здатний реалізувати освітні стандарти, впроваджувати нові освітні технології. Ефективність роботи освітніх закладів залежить не лише від програм навчання і виховання, а й від особистості педагога, його взаємин з дітьми.
Кожен талановитий, висококваліфікований, спостережливий педагог поєднує у своїй практиці загальнотеоретичні досягнення педагогіки, особистісні переваги та особливості дітей, з якими він працює. Тому навіть найдосконаліша теорія не може дати вичерпної відповіді, яким бути педагогу, однак вона є основою, на яку мусить опиратися навіть найобдарованіший з них.
Тож з метою визначення рівня теоретичної підготовки студентів-випускників, які стають на шляху професійної діяльності, викладачами предметно-циклової комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик був підготовлений та проведений конкурс з педагогіки та фахових методик «Знання – основа професійного зростання», в якому взяли участь студенти 4 курсу спеціальності Дошкільна освіта. Конкурс проходив у два етапи, який включав завдання теоретичного характеру, а саме завдання з педагогіки та окремих фахових методик, а також передбачав захист студентами творчих робіт, які розкривали особливості застосування інноваційних технологій в дошкільній освіті.
За результатами оцінювання виконаних завдань визначились переможці, які були відзначені грамотами. Так, Коротких Тетяна посіла І місце, Васіна Світлана - ІІ місце, Пізік Аліна - ІІІ місце.
Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів!