Навчальні книги повинні оцінюватися спеціальними радниками, щоб зникла шкідлива звичка наповнювати світ будь-якою писаниною.
Я.А.Коменський
Суспільно-політичні зміни в Україні, орієнтація на європейські стандарти у галузі освіти сприяють переходу навчальних закладів до демократичного процесу навчання.
У зв’язку з прийняттям Концепції «Нова українська школа» зазнали змін навчальні плани та програми і, звичайно, шкільні підручники й навчально-методичні посібники. Міністерство освіти і науки України проводило конкурсний відбір електронних версій підручників для 1,5,10 класів закладів загальної середньої освіти. Видання нового покоління підручників та посібників викликане новими пріоритетними завданнями освіти, результатами наукових досліджень, досягненнями шкільної педагогічної практики. Науковці, науково-педагогічні працівники, методисти, вчителі, психологи країни включилися в роботу щодо здійснення їх експертизи.
Наш навчальний заклад – педагогічний, готує фахівців для початкової ланки. Педагоги добре обізнані з науково-методичними, психолого-педагогічними вимогами щодо викладання навчальних предметів, з яких передбачалося здійснення експертизи електронних версій проектів підручників.
Путивльський педагогічний коледж подав кандидатури викладачів методики навчання математики Карпець Т.В., методики навчання української мови Пилєвої О.М., історії України Назаренко Т.В. на реєстрацію експертів. Викладачі були зареєстровані в депозитарії навчальних матеріалів на веб-сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для експертизи підручників: Назаренко Т.В. – Історія України, 10 клас, Карпець Т.В. –Математика, 1 клас, Пилєва О.М. – Українська мова, 1 клас. Комісія з відбору експертів для здійснення експертизи їх затвердила.
Педагоги проаналізували підручники для Нової української школи, працювали плідно, ретельно, надали об’єктивну оцінку та коректні зауваження, щоб нові підручники, за якими будуть навчатися українські школярі, були досконалими, містили завдання, що спонукають до самостійної творчої діяльності, творчого застосування набутих знань і вмінь.