Керівник гуртка Інна ФАТЕЄВА
Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали, б навіть пристрасть до навчання
М.В.Остроградський
Кожний викладач прагне, зацікавити студентів предметом, який він викладає, адже це є запорукою успішного навчання.
Одним із засобів зацікавлення студентів математикою є добре продумана позакласна робота. Вона є однією з форм організації пізнавальної діяльності студентів різного віку, але разом з тим вимагає конкретних знань, ерудованості, широкої обізнаності з математичних дисциплін.
Основні задачі математичного гуртка:
·формувати інтерес у студентів коледжу до вивчення математичних дисциплін;
·показати студентам коледжу зв’язок математики з навколишнім світом;
·осмислювати роль математики і математичних дисциплін в житті людини;
·залучати студентів коледжу до участі у дослідницьких та творчих проєктах, які часто вимагають художніх, конструкторських навичок.
Студенти, які відвідують математичний гурток, на заняттях більш зацікавлено ставляться до навчального матеріалу, вони краще розуміють й засвоюють його. Позакласна робота з математики сприяє розвитку мислення в процесі формування основних прийомів розумової діяльності: аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, класифікації, уміння виділяти головне, доводити і спростовувати, робити нескладні висновки. У студентів розвивається мовна культура та формуються мовленнєві уміння: чітко і ясно викладати свої думки, давати визначення понять, аргументовано доводити свою точку зору.
Не обов’язково розповідати, як важливо вивчати математику. Набагато важливіше дати можливість студентамзануритися в світ цікавої інтерактивної математики.