mega888

Гра вчить, формує, змінює і виховує

«Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в
духовний світ дитини вливається життєдайний
потік уявлень, понять про навколишній світ. 

Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості…»

В.О. Сухомлинський

 

     Саме таким епіграфом розпочалося відкрите онлайн-заняття з педагогіки, яке провела викладач Ірина Счастливцева.
     

     Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого інтересу. Як же оновити зміст ігрової діяльності? Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії? Ці та інші питання розкривали студенти 4 курсу, групи «Є». Майбутнім вихователям було запропоновано  розв’язати завдання вікторини, вправи «Мікрофон» та «Синквейн», гра «Логічний ланцюжок», перегляд відеофрагментів дитячих ігор. Студенти презентували творчі роботи, що були спрямовані на формування нестандартного мислення дітей дошкільного віку, розвиток особистості із застосуванням STEM-підходу, що надає можливість викликати у дошкільнят бажання пізнавати світ та робити відкриття із застосуванням STEM-іграшок.
     В процесі заняття було доведено, що керівництво ігровою діяльністю є тонким і складним процесом. Воно потребує глибоких знань теорії, спеціальних умінь, володіння професійно-педагогічними вміннями та навичками.