mega888

Формуємо медіаграмотну особистість

   В наш час медіаграмотність є необхідним умінням сучасної особистості. В цих умовах на перший план виходить підготовка майбутніх педагогів, адже саме вони мають бути лідерами змін, бути медіаграмотними, навчатися новому самі і навчати  цьому дітей.

   Темою чергового засідання МК завідуючих кабінетами стала «Медіаграмотність – важливий елемент освітньої діяльності в закладах фахової передвищої освіти». Формою проведення семінару було практичне заняття з елементами тренінгу. На початку заняття викладачі розширили свої знання щодо даного питання. За допомогою інтерактивних вправ з’ясували сутність поняття «медіаграмотність», «медіаосвіта», сформували «портрет медіаграмотної особистості». Тетяна Назаренко розповіла про особливості проведення роботи з формування медіаграмотності у здобувачів освіти на заняттях з суспільно-економічних дисциплін. Вона провела цікаві вправи, які допомогли присутнім зорієнтуватися у фактах та судженнях, які оточують нас, продемонструвала цікавий метод роботи з плакатами. Людмила Черв’яцова доповіла про особливості використання ігор-симуляцій та інших форм роботи на заняттях природничого циклу. Тетяна Жидкова познайомила присутніх з формами  роботи з формування медіаграмотності на заняттях з української мови та літератури: написання реклами, створення неологізмів, створення дописів до світлин, художній опис картини.

   Критичному мисленню та медіаграмотності необхідно приділяти важливу увагу під час викладання навчальних дисциплін в закладах освіти, оскільки сучасне суспільство потребує активних громадян, які здатні розрізняти правду й пропаганду.

 







 






 












 



 

Голова МК завідуючих кабінетами Ірина ОПАНАСЕНКО