Планове засідання педагогічної ради розпочала директорка навчального закладу Ковальова Світлана. На порядку денному – нагальні питання освітнього процесу КЗ СОР «Путивльський педагогічний фаховий коледж імені С. В. Руднєва».
Заступник директора Малецька Тетяна звітувала про моніторинг ОПП та навчального плану спеціальності Фізична культура і спорт. Вона ознайомила з системою роботи, пакетом документів, необхідних для проходження акредитації даної спеціальності. Зауважила, що освітня програма підготовлена викладачами ЦК фізичного виховання з урахуванням пропозицій стейкхолдерів. Це дозволяє забезпечити повноцінне виконання програмних результатів навчання здобувачів освіти.
Фатеєв Артем, викладач фізичного виховання, проаналізував результати опитування студентів, що було здійснено з метою отримання об’єктивної інформації щодо рівня якості освіти й стану освітнього процесу в коледжі. Здобувачі освіти в цілому позитивно оцінили процес організації навчання в закладі. Вони ознайомлені зі стандартами критеріїв оцінювання, форми роботи й методики навчання їм доступні й зрозумілі.
Неспанова Діана, керівник підрозділу працевлаштування, представила моніторингові діаграми - дослідження стейкхолдерів. Було проведено соціологічне опитування щодо якості освіти здобувачів та ставлення роботодавців до ОПП 017 Фізична культура і спорт, в якому взяли участь КЗСОР «Путивльський мистецький ліцей», Путивльська ДЮСШ та відділ культури, молоді, спорту та інформаційної політики виконавчого комітету Путивльської міської ради. Висока оцінка якості підготовки випускників нашого коледжу стейкхолдерів - запорука подальшої тісної співпраці з закладами міста
Змістовною була презентація Стьопочкіної Юлії, завідувача відділення, про впровадження змішаного навчання в Путивльському педагогічному фаховому коледжі в умовах воєнного стану.
Вступ України на шлях інноваційного розвитку економіки зумовив модернізацію всіх галузей, зокрема освітньої. Поширення інноваційних технологій в ній стало об’єктивною закономірністю, зумовленою новою філософією освіти. Тож актуальним питанням сьогодення є сучасні тенденції у методичній роботі, про які доповіла методист коледжу Гойко Людмила. Вона акцентувала увагу на інноваціях, що застосовують викладачі коледжу, та інструментах для підвищення якості освітніх послуг і професійного зростання викладачів.
Досвідом щодо впровадження новітніх технологій в освітній процес нашого закладу поділилися педагоги Кисла Наталія, Осадчий Микола, Опанасенко Ірина.
Незважаючи на складні умови сьогодення, впроваджується модернізація в системі освіти Путивльського педагогічного фахового коледжу, а її результатом є нове педагогічне мислення, нові педагогічні ідеї, форми навчання та моделі організації освітнього процесу.