mega888

АКТИВНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЇ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: УЧАСТЬ В ОМО ВИКЛАДАЧІВ ІНФОРМАТИКИ

   Путивльський педагогічний коледж продовжує свій шлях в удосконаленні освітнього процесу та підготовці кваліфікованих фахівців. Викладачі циклової комісії природничо-математичних дисциплін взяли участь у обласному методичному об’єднанні, що відбулося на базі Сумського машинобудівного фахового коледжу.
   Учасники засідання висловили своє ставлення та запропонували конструктивні ідеї стосовно проекту «Оновлена інформатика – ІТ студії». Володимир Голубков, Яна Маклакова та Інна Фатеева взяли участь у дискусіях, ділячись власним досвідом та здобутками у сфері сучасних технологій.

   Особливу увагу викликало питання використання штучного інтелекту на заняттях інформатики та обмін власним досвідом з його впровадженням в навчальний процес. Розглядалися такі інноваційні рішення, як AI помічник «На урок», ChatGPT, Bard та Bing. Кожен з цих ресурсів знаходить своє застосування у викладанні різних розділів інформатики та комп’ютерних дисциплін.
   Як зазначали учасники зустрічі, AI помічник «На урок» став невід’ємним асистентом у вирішенні завдань та підтримці вчителя під час проведення навчальних занять. ChatGPT, здатний генерувати тестовий матеріал, графіки та діаграми, виявився невід’ємним інструментом для наочного представлення матеріалу. Bard і Bing, з своєю здатністю генерувати текст та здійснювати пошук в Інтернеті, розширили можливості викладачів та підняли якість навчального процесу.
   Засідання стало плідною площиною для обміну ідеями, досвідом та практичними прикладами використання інноваційних технологій. Викладачі Путивльського педагогічного коледжу отримали велику порцію натхнення та нових ідей для вдосконалення своєї роботи.
Участь у подібних об'єднаннях є важливим кроком у розвитку викладачів та педагогічної системи в цілому. Спільні зусилля на шляху впровадження інновацій сприяють підготовці студентів до викликів сучасності та формуванню їхнього креативного мислення та інформаційної грамотності.