У системі професійної підготовки майбутніх фахівців ДНЗ важлива роль належить педагогічній практиці, під час якої студенти вищого навчального закладу здобувають певний досвід практичної роботи.
20 лютого 2020 року відбулася звітна конференція на тему «Педагогічна практика: результати та перспективи» за результатами проходження переддипломної педагогічної практики студентами четвертого курсу спеціальності Дошкільна освіта. Студенти-практиканти мали нагоду поділитися своїми здобутками, враженнямита досягненнями з педагогічної практики:
«Практика в дошкільному закладі дала мені змогу здобути практичні вміння і навички, втілити отримані за час навчання в коледжі знання, які можу використовувати в майбутньому».
«Педагогічна практика пройшла успішно. Я набула багато досвіду, який буде допомагати мені у майбутньому. Для себе я зробила висновок,що професія вихователя вимагає великих зусиль».
«Під час підготовки та проведення занять добирала найбільш доцільні методи і прийоми роботи, творчо застосовувала набуті знання, отримала позитивні враження та важливий педагогічний досвід, сподіваюсь на подальше професійне самовдосконалення».
«Кожна дитина є особистістю, і я у своїй роботі намагалася підкреслити це. Прагнула створити такі умови, щоб кожен вихованець почував себе вільно ікомфортно»
Отже, педагогічна практика є важливою частиною навчально-виховного процесу, яка дозволяє з одного боку, закріпити і поглибити знання теорії, а з іншого – набути вміння і навички необхідні для майбутньої самостійної роботи.