У Путивльському педагогічному коледжі здійснюється вивчення професійних потреб молодих педагогів, діагностика успішності їх діяльності та результативності, залучення колег до підготовки й організації педрад, лекцій, семінарів, конференцій, тренінгів та інших заходів в системі освіти.
При методичному кабінеті коледжу функціонує Школа удосконалення педагогічної майстерності - одна з ефективних форм підвищення кваліфікації молодих спеціалістів. Вона об’єднує викладачів, які тільки розпочали свою педагогічну діяльність, тих, хто має кваліфікаційну категорію «спеціаліст»: Галіченко А. А., Кульомзіну О. М., Курчину В. І., Макаренко Г. О., Подшивайлову І . В., Сапегіну М. І., Філіпенка В. В.
Мета роботи Школи – надання допомоги молодим колегам в адаптації та набутті педагогічного досвіду задля забезпечення якісної освіти і системної підготовки нової генерації висококваліфікованих працівників освіти, підвищення професійного рівня молодих педагогів, формування у них високих професійних ідеалів та потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.
Слухачі Школи відвідують семінари, тренінги, майстер-класи, які проводять досвідчені викладачі, наполегливо оволодівати методикою викладання предметів, вивчають передовий педагогічний досвід, нормативно-методичні документи і психолого-педагогічну літературу з питань організації навчально-виховного процесу в коледжі, беруть участь у навчально-методичних конференціях, семінарах і нарадах, презентуючи напрацьований досвід. Вони використовують матеріальну базу навчального закладу для самоосвіти, одержують консультативну допомогу від викладачів-наставників Голубкова В. М., Черв’яцової Л. О., Азаренко Ю. П., Чурочкіної О. М., Ковальової С. А., Гончарової Г. В., Осадчого В. І
Із числа найбільш досвідчених і авторитетних фахівців, які мають вищу кваліфікаційну категорію, великий педагогічний досвід, власні цікаві методичні наробки та високі результати в педагогічній діяльності, керівником Школи призначена «викладач-методист» Іващенко Світлана Георгіївна.
Світлана Георгіївна організовує групові заняття для молодих педагогів, здійснює проведення практичних, семінарських занять, заслуховування звітів слухачів Школи з питань організації навчальної діяльності, вивчає професійні потреби молодих педагогів, допомагає їм у самоствердженні, сприяє розвитку педагогічної творчості та обміну передовим досвідом. Вона відвідує й аналізує заняття, позанавчальні заходи слухачів Школи з метою оцінки результативності впровадження проблеми та її корекції, ознайомлення з рівнем їх роботи.
Заступник директора з навчальної роботи Ігнатова Олена Петрівна роз’яснює молодим педагогам структуру управління коледжем, основні вимоги до роботи педагога, функціональні обов’язки викладача, знайомить з нормативно-правовими актами, якими керується коледж у своїй діяльності, з документацією, яку має підготувати викладач для своєї успішної роботи . Олена Петрівна є основним консультантом щодо актуальних питань педагогічної роботи.
З метою забезпечення творчої та ефективної роботи Школи організаційно-методичне забезпечення занять (інформування учасників про їх послідовність, узагальнення пропозицій щодо тематики та формування річного плану) здійснює методист коледжу Гойко Людмила Володимирівна.
Заступник директора з виховної роботи Вороніна Лариса Олексіївна проводить навчання щодо ведення журналів курсового керівника, вчить плануванню і контролю виховної роботи в групі, дає настанови та рекомендації з проблем виховання студентів.
Завідувач навчально-виробничою практикою Піщікова Наталія Олексіївна пояснює молодим колегам особливості роботи з питань проведення практичного навчання студентів коледжу та ведення документації з проходження всіх видів практики студентами.
Завідуючі відділеннями Малецька Тетяна Володимирівна та Манжарова Ірина Олександрівна проводять з молодими колегами заняття щодо дотримання вимог ведення навчальної документації: навчальних журналів, журналів обліку відвідування, відомостей успішності студентів.
В коледжі створені всі умов для розвитку творчого потенціалу молодого спеціаліста, його самоствердження, самореалізації через забезпечення демократичних засад освітнього процесу, методичної гнучкості щодо поєднання отриманих знань у вищому навчальному закладі з практичною діяльністю.