Сьогодні вища школа змінюється, оновлюється й перебудовуєтьєя. Нова соціально-економічна ситуація пред’явила до неї і нові вимоги. Тож і нарада при директорі як орган колективно-колегіального управління тепер має змінювати старі педагогічні уявлення та орієнтири. Саме це є сутністю й основою того, що називаємо новими підходами до підготовки і проведення засідань нового типу.
На зміну традиційним упевнено приходять нові форми проведення засідань: з елементами тренінгу, «круглий стіл», «педагогічний аукціон», методична панорама, ділова гра, педагогічна дискусія, багатоступенева нарада, педагогічно-методичний фестиваль, багатоетапна нарада, психолого-педагогічний ринг тощо.
В коледжі відбулося засідання наради при директорі у формі «круглого столу». Чітко, по-діловому розглядалися на ньому питання контролю та стимулювання навчальної діяльності студентів, діяльність роботи педагогічного колективу щодо цілеспрямованого розвитку їх творчих здібностей, виховання активної соціально адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої особистості, формування дослідницьких компетентностей вихованців у процесі проходження педагогічної практики.
Саме така форма проведення наради об'єднала викладачів, батьків, студентів спільною турботою про сьогодення і майбутнє коледжного життя, створила умови для підвищення педагогічної майстерності, змушуючи шукати ефективні форми роботи зі студентами. Вона надихає на творчу співпрацю на підставі особистісно зорієнтованого навчання і виховання молодого покоління, дає можливість почувати себе справжнім викладачем — сумніватися, шукати, апробувати, творити...
Нетрадиційна форма проведення засідання наради досягла своєї мети, бо в коледжі панує доброзичлива атмосфера, адміністрація розуміє проблеми викладачів та студентів, допомагає їх розв’язати, бачить у кожному викладачеві та студенті творчу особистість, створює оптимальні умови для плідної роботи.