Інтелектуальна гра – ефективний інструмент формування розумових і пізнавальних здібностей студентів.
Відомий американський вчений Девід Векслер, який у 1939 році створив першу школу інтелекту для дорослих, вважав, що інтелект – це глобальна здатність розумно діяти, раціонально мислити та вміти зарадити собі за будь-яких життєвих обставин.
Дослідження вчених переконливо свідчать, що інтелектуальні можливості людей, яких звичайно називають талановитими, не аномалія, а норма. Завдання викладача – розкрити мислення студента, підвищити коефіцієнт його корисної дії, нарешті, допомогти використовувати ті найбагатші можливості, що дала йому природа і про існування яких багато хто часом і не підозрює. Саме на це і розрахована системна робота викладача фізики, яка сприяє формуванню гнучкості, краси і нестандартності мислення.
Згідно з планом декади секції математичних дисциплін викладачем фізики Оленою КУРЧЕНКО була проведена онлайн-гра «Двобій інтелектів» для студентів 1-А, 1-Б груп. Здобувачі освіти активно брали участь в конкурсах: «Розминка», «Портрети», «Вірю - не-вірю»,«Пісенний вернісаж», «Розпізнай прилад», «Конкурс капітанів», «Щасливий випадок». Це дозволило невимушено, в ігровій формі, перевірити знання з фізики отримані студентами І курсів та активізувати їхні інтелектуально-практичні можливості.
Олена КУРЧЕНКО