mega888

ВІДКРИТИЙ УРОК, ЯКИЙ НАДИХАЄ

   Якщо ви маєте яблуко і я маю яблуко, і ми обміняємося цими яблуками, то у вас і в мене залишиться по одному яблуку. А якщо ви маєте ідею і я маю ідею, і ми обміняємося цими ідеями, то у кожного буде по дві ідеї. 
(Б. Шоу)
 
   Щороку з наближенням весни всі навчальні заклади готуються до атестації педагогів. Важливим етапом цього процесу є відкриті уроки. За декілька останніх років ці заходи набули особливого значення, адже нескінченні карантини, а потім війна, змусили викладачів змінити традиційні форми роботи "наживо" у навчальних аудиторіях на роботу он-лайн. Для більшості з нас це було здобуттям абсолютно нового досвіду. Долаючи внутрішній спротив, шляхом спроб і помилок ми опановували terra incognita дистанційного навчання. В таких умовах відкриті уроки сприймаються не стільки як іспит на професійну майстерність, а як найефективніша форма обміну досвідом. 
   Викладачі циклової комісії соціально-економічних та мистецьких дисциплін, готуючись до атестації також запросили колег на свої уроки. 
   Світлана Колетник-Толстошеєва провела заняття з предмету Мистецтво/Образотворче мистецтво на тему "Колір як зображувальний засіб образотворчого мистецтва", під час якого студенти презентували свої дослідницько-творчі проєкти за STEAM напрямком:  "Природа кольору та кольорові моделі", "Колір у живописі та його властивості",  "Живописні техніки та їх особливості". Майбутні фахівці дізналися про різноманітні  живописні техніки, різні способи приготування нешкідливих фарб в домашніх умовах, розширили знання з кольорознавства, отримали задоволення та заряд позитиву від проведеної роботи. Колеги, які відвідали заняття, занотували нові форми дистанційної роботи, методичні родзинки та онлайн-інструменти для використання на власних уроках. 


   Відкрите заняття з історії України на тему "Політика «перебудови-прискорення-гласності» та її  наслідки в УРСР" викладача Тетяни Назаренко захопило всіх присутніх своєю динамічністю, різноманітністю використаних форм роботи, яскравою та дидактично доцільною наочністю. Студенти виконували різноманітні завдання на платформі LearningApps: розташовували події у правильній послідовності, співвідносили поняття з періодом історії чи поняття з плакатом/карикатурою, складали історичні пазли, розв'язували кросворд. Змістовна, яскраво візуалізована, доповнена тестовими завданнями презентація дозволила максимально ефективно використати кожну хвилину. "Ліс рук", - так ми звикли говорити про високу активність студентів на уроці. Виявляється, цього реально досягти й під час дистанційного навчання. 


 
   Максимум користі від обміну досвідом, задоволення від спілкування, натхнення вдосконалювати власні он-лайн уроки, віра у власні сили - ось лише невеликий перелік того, що ми отримали від відкритих уроків.
Голова ЦК соціально-економічних та мистецьких дисциплін Тетяна НАЗАРЕНКО