В умовах швидкої зміни освітніх стандартів та викликів, які постають перед сучасною школою в умовах війни, важливо мати в арсеналі викладача найсучасніші інструменти та методики для подолання освітніх втрат.
З цією метою громадською спілкою «Освіторія» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та уряду Японії було організовано тренінг "Наздоженемо: подолання освітніх втрат з математики" на базі СДПУ ім. А.С. Макаренка. У навчанні за цією програмою взяв участь викладач Путивльського педагогічного фахового коледжу Володимир Голубков.
Актуальність заходу визначається не лише його тематикою, але й конкретними викликами, з якими стикаються сучасні педагоги. Математика, як складова базового освітнього процесу, часто виявляється вразливою до різноманітних факторів, що впливають на засвоєння матеріалу учнями. Тому важливість тренінгу виявляється у його спрямованості на розробку ефективних підходів до навчання, що забезпечить стабільність та якість освіти.
Учасники ознайомилися з ефективними методиками щодо стабілізації психоемоційного стану учнів у процесі навчання математики у сучасних умовах, специфікою моніторингу заходів щодо виявлення навчальних втрат, можливостями створення власного банку науково обґрунтованих діагностичних тестів, підходом до раціонального використання діагностичних тестів на ВШО, потенціалом доцільних задач, різноманітними прийомами підвищення мотивації учнів до навчання предмету, можливостями використання платформи Desmos та її функціоналу під час навчання математики.
Участь викладачів математики Путивльського педколеджу в цьому тренінгу є важливим кроком у напрямку підвищення якості освіти в коледжі. Отримані знання та навички допоможуть викладачам ефективно працювати зі студентами, які мають освітні втрати з математики.
Заходи такого формату є невід'ємною частиною розвитку освітнього простору. Щиро дякуємо організаторам.