Путивльський педагогічний фаховий коледж бере активну участь у заходах міжнародного, всеукраїнського, обласного та регіонального рівнів, на яких розглядаються актуальні питання щодо впровадження інноваційних форм та методів організації освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти.
Трансляція власного педагогічного досвіду є важливим фактором професійного зростання педагогів. Оприлюднення результатів праці, публікація власних професійних наробок, обмін досвідом – одна з ознак інноваційної педагогічної діяльності. Педагоги готують методичні посібники на допомогу викладачам та здобувачам освіти щодо реалізації змісту освіти Нової української школи у підготовці майбутніх фахівців, впровадження STEM-освіти у освітній процес професійної підготовки майбутніх педагогів, педагогіки партнерства як умови реалізації завдань розвитку особистості майбутнього вчителя, організації дистанційного та змішаного навчання в умовах правового режиму воєнного стану тощо.
В навчальному закладі проводиться:
- семінар-практикум «Апгрейд викладача» з теми «Організація роботи викладача в додатку Google Сlassroom»;
- методичний семінар «Педагогічний органайзер: тайм-менеджмент викладача»;
- майстер-клас «Стандарти педагогічної діяльності. Від теорії до практики».
Викладачі коледжу беруть участь у Міжнародних, Всеукраїнських науково-практичних конференціях, публікують статті у періодичних виданнях. Досвід роботи педагогів висвітлюється на сторінках наукових, фахових та педагогічних видань.
Педагоги беруть участь у конференціях:
- ІV Міжнародній науково-практичній конференції для молодих науковців «Науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення», що проходила на базі Ніжинського державного університету;
- ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади», що відбулася в навчально-науковому інституті педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка»;
- ІІ Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Розвиток фахової компетентності педагогів в умовах змін», яка відбулася на освітній платформі «Піфагор»;
- ІІ Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Сучасні тенденції та перспективи мовно-літературної освіти в Україні», що проходила у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка;
- Всеукраїнській науково-теоретичній інтернет-конференції «Х Довженківські читання: О. Довженко і українська культура: історія, сучасність», що проходила у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка;
- Всеукраїнській онлайн-конференції «STEM-освіта: практичний кейс, цифрові ресурси для підвищення кваліфікації освітян. ЄАС.», що відбулась на платформі Інституту модернізації змісту освіти;
- Всеукраїнській інтернет-конференції «Пріоритети в освіті: інклюзивна освіта в умовах війни», яка проходила на платформі «На Урок»;
- Всеукраїнській онлайн-конференції «Сучасна Математика. Від теорії до практики з онлайн-сервісами Kahoot!, Quizlet, LearningApps, Geogebra», що проводив ГО «ІППО».
Вони – учасники регіональних круглих столів:
- «Самобутність української мови: проблеми та перспективи», що проводив Комунальний заклад Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А. С. Макаренка»;
- «Реформи освіти – здорові та активні діти і молодь», що проводила Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» регіональних педагогічних читань;
- «Педагогіка серця Григорія Сковороди», що відбулись на базі Лебединського педагогічного фахового коледжу імені А. С. Макаренка.
Викладачі – учасники семінарів:
- Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «Обдарованість: методи діагностики та специфіка моніторингу», що проводив інститут обдарованої дитини Національна академія педагогічних наук України;
- Всеукраїнського семінару – практикуму «Підвищення рухової активності дітей з особливими освітніми потребами», що проводила Державна наукова установа «Інститут модернізація змісту освіти»;
- Всеукраїнського онлайн-семінару для підготовки експертів з питань акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти;
- регіонального науково-методичного семінару «Технологічна освіта в контексті концептуальних засад Нової української школи», який відбувся на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка;
- регіонального онлайн-семінару «Проблеми викладання дисциплін соціально-економічного циклу у ЗФПО», що проводив Комунальний заклад Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А. С. Макаренка».
Беруть участь у вебінарах:
- «Zoom for Education: використання цифрових інструментів для викладачів», який організувало Міністерство освіти і науки України спільно з компанією «Zoom»;
- «Елементи STEM-освіти у закладі дошкільної освіти», який відбувся на платформі «Всеосвіта»;
- «Використання Microsoft PowerPoint: від простого до складного», який відбувся на платформі «Всеосвіта»;
- «Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації»,який відбувся на платформі «Всеосвіта»;
- «Рішення Google for Education для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів», який відбувся за підтримки Академії цифрового розвитку;
- «Нестандартний підхід до формування науково-дослідницьких навичок здобувачів освіти: нові тренди та лайфхаки», який відбувся на платформі «Всеосвіта»;
- «Нова українська школа: фокусуємося на ключових підходах», що відбувся на платформі «На Урок»;
- «Інноваційна система освіти дітей раннього та дошкільного віку. Освіта і піклування», організований Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти»;
- «Впровадження ефективних моделей національно-патріотичного виховання студентської молоді», що проводив Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти;
- «Структура роботи з дітьми, сім’ї яких перебувають у складних життєвих обставинах», який відбувся на освітньому порталі «Всеосвіта»;
- «Творчий потенціал педагогічних та студентських колективів», проведених у Науково-методичному центрі вищої та фахової передвищої освіти;
- Та у Всеукраїнському педагогічному марафоні «Інновації в освітньому процесі закладів дошкільної освіти», що був організований видавництвом «Ранок» та Українським інститутом розвитку освіти.
Слід відзначити збагачення науково-методичної палітри, урізноманітнення формта видів заходів, запропонованих цикловими комісіями: воркшопи, вікторини, квести, дискусії клубні; презентації роботи наукових гуртків; круглі столи; науково-практичні семінари; конкурси творчих робіт та есе; захист конкурсних проектів; предметні олімпіади (іноземна мова, математика, інформатика); дискусійні клуби; тренінги з самоменеджменту; відкриті заняття, майстер-класи, вебінари, гостьові лекції, семінари-практикуми; виставки науково-методичної та художньої творчості викладачів; літературні вечори, участь у всеукраїнських, міжнародних онлайн-конференціях.