В умовах швидкої зміни освітніх стандартів та викликів, які постають перед сучасною школою в умовах війни, важливо мати в арсеналі викладача найсучасніші інструменти та методики для подолання освітніх втрат.
З цією метою громадською спілкою «Освіторія» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та уряду Японії було організовано тренінг "Наздоженемо: подолання освітніх втрат з математики" на базі СДПУ ім. А.С. Макаренка. У навчанні за цією програмою взяв участь викладач Путивльського педагогічного фахового коледжу Володимир Голубков.
Путивльський педагогічний коледж продовжує свій шлях в удосконаленні освітнього процесу та підготовці кваліфікованих фахівців. Викладачі циклової комісії природничо-математичних дисциплін взяли участь у обласному методичному об’єднанні, що відбулося на базі Сумського машинобудівного фахового коледжу.
Учасники засідання висловили своє ставлення та запропонували конструктивні ідеї стосовно проекту «Оновлена інформатика – ІТ студії». Володимир Голубков, Яна Маклакова та Інна Фатеева взяли участь у дискусіях, ділячись власним досвідом та здобутками у сфері сучасних технологій.
Згідно з Конституцією України, життя і здоров’я людини – одна з найвищих соціальних цінностей. Тому для вирішення даного завдання необхідно заручитися підтримкою різних громадських інституцій, серед яких основне місце посідає освітній заклад, що виконує важливу суспільно-виховну функцію.
Основне завдання освіти є формувати здоров’язбережувальну компетентність здобувачів освіти, тобто допомогти їм сформувати життєві навички, що сприяють збереженню та зміцненню власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Здоров’язбережувальна компетентність є однією з ключових для української системи освіти.
Система навчання у фаховому передвищому навчальному закладі – багатогранний процес, який складається з ряду взаємопов’язаних елементів. Серед них важливе місце посідає контроль знань, тобто організація зворотного зв’язку як засобу управління освітнім процесом. Це особливо актуальним є зараз, під час проведення змішаного навчання.
Засвоєння змісту навчання студентами в коледжі здійснюється за єдиною шкалою та критеріями оцінювання, що визначені для фахових передвищих навчальних закладів. Вони є прозорими як для педагогічних працівників, так і для здобувачів освіти.
7 грудня викладач історії України Тетяна Назаренко стала учасником онлайн-засідання обласного методичного об'єднання викладачів соціальних дисциплін і правових знань, темою якого стало викладання суспільних дисциплін в умовах воєнного стану, формування рис та якостей українця-переможця.
Учасники зустрічі обговорили низку питань: сучасні концепції викладання суспільних дисциплін, використання інноваційних технологій для формування предметно-історичних компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти, національно-патріотичне виховання студентської молоді в умовах агресії російської федерації як невід'ємний чинник розвитку національної свідомості та громадянської активності.