mega888

НА КОНТРОЛІ – ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

   Система навчання у фаховому передвищому навчальному закладі – багатогранний процес, який складається з ряду взаємопов’язаних елементів. Серед них важливе місце посідає контроль знань, тобто організація зворотного зв’язку як засобу управління освітнім процесом. Це особливо актуальним є зараз, під час проведення змішаного навчання.
   Засвоєння змісту навчання студентами в коледжі здійснюється за єдиною шкалою та критеріями оцінювання, що визначені  для фахових передвищих навчальних закладів. Вони є  прозорими як для педагогічних працівників, так і для здобувачів освіти.

Детальніше...

ВИКЛАДАЧІ НА ФРОНТІ ІННОВАЦІЙ: УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ З ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З МАТЕМАТИКИ

   В умовах швидкої зміни освітніх стандартів та викликів, які постають перед сучасною школою в умовах війни, важливо мати в арсеналі викладача найсучасніші інструменти та методики для подолання освітніх втрат.
   З цією метою громадською спілкою «Освіторія» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та уряду Японії було організовано тренінг "Наздоженемо: подолання освітніх втрат з математики" на базі СДПУ ім. А.С. Макаренка. У навчанні за цією програмою взяв участь викладач Путивльського педагогічного фахового коледжу Володимир Голубков.

Детальніше...

НА ВІСТРІ ЧАСУ - ЯКІСНА ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

   29 листопада 2023 року на базі Комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А. С. Макаренка» відбулося онлайн-засідання круглого столу «Нова освітня реальність: інноваційні зміни у фаховій підготовці вихователя закладу дошкільної освіти». В ньому взяли участь викладачі дошкільної педагогіки та окремих методик закладів фахової передвищої освіти Центрального регіону України. Викладачі нашого коледжу доєдналися до цього заходу та взяли участь у обговоренні питань диджіталізації освіти, збереження ментального здоров'я педагога та його впливу на формування особистості дошкільника, готовності майбутніх педагогів до реалізації завдань STREAM-освіти.

Детальніше...

VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕЛЕКТРОННА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

   Згідно з Конституцією України, життя і здоров’я людини – одна з найвищих соціальних цінностей.  Тому для вирішення даного завдання необхідно заручитися підтримкою  різних громадських інституцій, серед яких основне місце посідає освітній заклад, що виконує важливу суспільно-виховну функцію.
   Основне завдання освіти є формувати здоров’язбережувальну компетентність здобувачів освіти, тобто допомогти їм сформувати життєві навички, що сприяють збереженню та зміцненню  власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Здоров’язбережувальна компетентність є однією з ключових для української системи освіти.

Детальніше...

ВИКЛИКИ, ІННОВАЦІЇ, ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ.

   Планове засідання педагогічної ради розпочала директорка навчального закладу Ковальова Світлана. На порядку денному – нагальні питання освітнього процесу КЗ СОР «Путивльський педагогічний фаховий коледж імені С. В. Руднєва».
   Заступник директора Малецька Тетяна звітувала про моніторинг ОПП та навчального плану спеціальності Фізична культура і спорт. Вона ознайомила з системою роботи, пакетом документів, необхідних для проходження акредитації даної спеціальності. Зауважила, що освітня програма підготовлена викладачами ЦК фізичного виховання з урахуванням пропозицій стейкхолдерів. Це дозволяє забезпечити повноцінне виконання програмних результатів навчання здобувачів освіти.
Детальніше...

ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВИКЛАДАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

   7 грудня викладач історії України Тетяна Назаренко стала учасником онлайн-засідання обласного методичного об'єднання викладачів соціальних дисциплін і правових знань, темою якого стало викладання суспільних дисциплін в умовах воєнного стану, формування рис та якостей українця-переможця.
    Учасники зустрічі обговорили низку питань: сучасні концепції викладання суспільних дисциплін, використання інноваційних технологій для формування предметно-історичних компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти, національно-патріотичне виховання студентської молоді в умовах агресії російської федерації як невід'ємний чинник розвитку національної свідомості та громадянської активності.

Детальніше...

МЕТОДИЧНИЙ МІСТ З ОБМІНУ ДОСВІДОМ

   Питання збереження і зміцнення здоров'я дітей знайшло відображення в Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, в якій відзначено, що «пріоритетним завданням системи освіти є навчання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищої цінності».
   Саме тому найважливішими завданнями сучасної освіти є впровадження та реалізація здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі як однієї з ключових для української системи освіти, метою якої є підготовка підростаючого покоління до життя.  
Детальніше...