Наші студенти - найкращі! Це знову підтвердили результати ХХІ (весняної) Інтернет-олімпіади «На Урок» з історії.
Інтернет-олімпіади є інтелектуальними змаганнями, що проводяться щороку, з використанням передових інформаційних та телекомунікаційних технологій, зокрема, шляхом передачі інформації через мережу Інтернет. Це унікальне поєднання тренду діджиталізації освіти, духу змагання та потреби у перевірці якості освіти.
Успішно завершився захист курсових робіт здобувачами фахової передвищої освіти спеціальності Дошкільна освіта. В онлайн-форматі майбутні фахівці освітньої галузі оригінально презентували свої дослідження.
Цьогоріч на розгляд комісії представлено 20 робіт на актуальну тематику в сфері дошкільного виховання, а саме: "Українська народна іграшка як засіб виховання дітей дошкільного віку", "Гендерне виховання дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти", "Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами декоративно-прикладного мистецтва", "Психолого-педагогічні умови розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку", "Розвиток мовлення дітей раннього віку в процесі ігрової діяльності" та ін.
Ми живемо у потужному інформаційному світі. Щодня, щогодини, щохвилини ми опрацьовуємо безліч інформації. Кількість повідомлень зростає щодня. Рух інформаційного потоку не спинити. Наше завдання – не потонути у щоденному вирі. Ми маємо усвідомити та підкорити цей потік.
Медіаграмотність у структурі професійної компетентності сучасного педагога - актуальна тема сьогодення. Викладач Інна ФАТЕЄВА разом з колегами обговорили складові медіаграмотності за Новою Українською Школою. Проаналізували модель десяти компетентностей із медіаграмотності. Викладачі презентували свої методи використання медіаінструментів у роботі зі здобувачами освіти.
Здобувачі освіти спеціальності Фізична культура і спорт на захисті курсових робіт довели, що обрали фах за покликанням. Вони продемонстрували високий рівень не тільки теоретичними знань з теорії та методики фізичного виховання, а й майстерне володіння практичними навичками роботи зі школярами щодо їх спортивної підготовки, оздоровлення, розвитку технічної творчості.
Представлені на розгляд комісії презентації курсових робіт засвідчили, що, крім спортивних здобутків і призових місць з різних видів спорту, наші студенти вміють здійснювати наукові дослідження, експериментувати з метою досягнення у майбутньому високих спортивних результатів. Тож естафета триває…
13 травня розпочався тиждень захисту курсових проєктів здобувачами освіти випускних груп.
Він відбувся на платформі GoogleMeet за участі директора коледжу Світлани Ковальової, заступника директора з навчальної роботи Тетяни Малецької, завідувача відділенням Юлії Стьопочкіної та викладачів-керівників курсових проєктів. У творчій та доброзичливій атмосфері студенти 4 курсу спеціальності Початкова освіта з додатковими кваліфікаціями «Вчитель інформатики початкової школи» та «Вчитель іноземної мови початкової школи» першими успішно захистили свої роботи.
Студенти продемонстрували свої наукові здобутки, засвідчили ґрунтовне володіння теоретичним матеріалом з методик різних предметів, уміння вирішувати педагогічні завдання, що є необхідною умовою подальшого професійного становлення. Працюючи над курсовими проєктами, майбутні педагоги застосовували різні методи та прийоми НУШ.
Триває плановий захист курсових робіт студентів відділення Початкова освіта, попри складні умови воєнного часу.
Вихованцями закладу широко представлено різноманітні техніки виконання робіт з технологій та дизайну (керівник – Новобранна Л.В.), продемонстровано способи формування логічного мислення, ігрові технології та особливості використання STEM-освіти на уроках інформатики (керівник – Голубков В.М.), виявлено особливості дистанційного навчання іноземної мови (керівник – Бєланова Ю.М.), розкрито зміст інтеграції навчання та розвиток пізнавальної активності школярів під час вивчення української мови (керівник – Жидкова Т.І.).
Логічність викладу, науковість матеріалу, дотримання методики роботи над курсовими роботами, високий ступінь самостійності під час написання – саме такі характеристики звучали від керівників під час аналізу та обговорення виступів здобувачів освіти.
Медіаграмотність, критичне мислення та здатність аналізувати – атрибути, необхідні в умовах воєнного стану в епоху постправди.
Першого травня для здобувачів освіти Путивльського педагогічного фахового коледжу імені С.В. Руднєва викладач кафедри педагогіки, психології, соціальної роботи та менеджменту, практичний психолог Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Рябко Юрій Володимирович провів гостьову лекцію «Що значить «мислити» в епоху постправди й інформаційних війн». Студенти ділилися враженнями після змістовного лекторію:
«Я дізналася багато нових речей для себе. Наприклад, при сварці з кимось людина не бажає дізнатися правди, бо ми дуже часто не хочемо її знати. Люди часто знецінюють власні досягнення; їм подобаються ті, хто зробив їм добро тощо.»