Студентка 4 курсу, групи «Є» Нелепенко Руслана зі старшими дошкільниками провела заняття з теми «Місто емоцій». Під час квесту діти вчилися орієнтуватися по карті, завдяки підказкам – завданням, музичному супроводу закріпити свої знання про назву емоцій та способи їх вираження.
Папенко Христина, студентка 4 курсу, групи «Б» провела авторський урок з теми «Іменник. Складання речень з іменниками».
Реалізації концептуальних ідей НУШ сприяли дослідницька робота в групах, лінгвістичні ігри, руханки. Виконуючи завдання капітана та його команди, діти створили карту мовних скарбів – іменників.
Урок з природознавства у 3-му класі з теми «Ґрунт» проведений студенткою 4 курсу, групи «А» Ангеліною Єресь. Цікаві завдання, ребуси, дидактичні ігри, досліди, якими був насичений урок, сприяли формуванню ключових компетентностей школярів, розвитку критичного мислення.
Конкурс на кращий авторський урок триває. Вже прийняла естафету Марина Колєнченко, студентка 4 курсу, групи «А». Вона запросила учнів до себе на канал «Українська мова». Спостерігаючи за пригодами Мовки і Суржика, виконуючи дослідницькі завдання, другокласники опановували тему «Слова, близькі за значенням».
Авторські уроки – вияв творчого потенціалу студентів. Ґрунтовне знання методики, досконале володіння інноваційними технологіями, вміння формувати ключові компетентності школярів – далеко не повний перелік критеріїв, за якими компетентне журі оцінюватиме конкурс.
Перші дні листопада – початок конкурсу авторських уроків серед студентів випускних груп.
Вдалим стартом став урок фізкультури у 8-му класі з теми: «Футбол. Передача та ведення м’яча», проведений Поліною Єфременко, студенткою 4 курсу, групи «Д». Дружня атмосфера співпраці і співтворчості, непідробна зацікавленість і довіра в очах старшокласників під час ігрових групових форм роботи – свідчення неабиякого володіння методикою предмету.
Авторський урок-подорож з предмету «Я у світі» у 4-му класі з теми «Навчання як спосіб досягнення мети. Як самому себе виховувати» провела студентка 4 курсу, групи «Б» Маміна Євгенія. Протягом уроку переважали групові та індивідуальні форми роботи. У невимушеній ігровій формі учні розв’язували проблемні ситуації, оформлювали «Пам’ятку самовиховання» та пропонували власні «Шляхи самонавчання». А по закінченню мандрівки дійшли висновку, що найцінніший скарб – знання, а навчання – це шлях до нього.
Соціально-педагогічна практика як вагома складова професійної підготовки студента, дає можливість майбутнім соціальним працівникам, соціальним педагогам формувати необхідні практичні вміння і навички в роботі з різними соціальними групами людей та найгострішими проблемами сьогодення.