mega888

Захист курсових робіт


    У травні відбувся захист курсових робіт студентами випускних груп.
   В умовах карантину захист проходив дистанційно, в режимі он-лайн з допомогою відеоконференції Google Meet.

   До захисту були допущені всі студенти.
   Захист курсової роботи – це не лише демонстрація знань студентів навчальної літератури, фахових видань і періодики, але й своєрідний екзамен зі спеціальності.
   В своїх роботах студенти висвітлювали актуальні питання педагогіки,   психології та провідних освітніх галузей початкової освітив умовах нової української школи. Всі представлені роботи оформлені відповідно до методичних рекомендацій. Для кращої демонстрації своїх напрацювань, студенти підготували мультимедійні презентації.






 


   Виступи студентівбули змістовними, аргументовані, чіткими та переконливими.
   Відповідно до графіка 20.05.2020 р. відбувся дистанційний захист курсових робіт студентів спеціальності Дошкільна освіта в онлайн-режимі за допомогою платформи Zoom.
   Під час захисту курсових робіт студенти представили власні наукові доробки з актуальних питань дошкільної освіти, підготували візуалізовані презентації результатів своїх досліджень, продемонстрували вміння аналізувати науково-методичну літературу, викладати свої думки чітко, логічно та послідовно.
   Результати захисту показали, що студенти на рівні володіють теоретичними знаннями, а й уміло застосовують їх для розв'язання конкретних практичних завдань, що є необхідною умовою становлення їх як фахівців.

 


   Сьогодні світ переживає кризові явища, що позначилися на всіх без винятку сферах людської життєдіяльності. Саме тому, в процесі відродження та конструктивних змін, яких вимагає об’єктивна реальність та дійсність, надзвичайно важливу роль відіграють соціальна робота, як наука, як вид професійної діяльності, як навчальна дисципліна.
   Одним із видів фахової підготовки студентів – випускників є захист курсових робіт.
   Студенти 2 курсу, групи «І» представили на захист актуальні, різнопланові та цікаві для фахівців соціальної сфери України роботи з предметів психологічного та соціально-педагогічного циклу (технології соціальної роботи, соціалізація особистості, методика соціально-виховної роботи, соціальна педагогіка, соціальне гувернерство, психологія).

 


   Тематика робіт відповідала змісту навчальних програм з предметів та поєднувалась з базою проходження переддипломної практики, що дало змогу ґрунтовно підійти до викладення як теоретичного матеріалу так і практичної експериментальної частини.
   Випускники поповнили методичну скарбничку книжками, розробками заходів, презентаціями та відеоматеріалами, які будуть корисними для студентів спеціальності Соціальна робота нашого коледжу.