- Деталі
-
Створено: П'ятниця, 24 лютого 2023, 14:48
-
Автор: Super User
-
Категорія: Новини з практики
-
Перегляди: 364
Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
Василь Сухомлинський
Саме ці слова видатного педагога-гуманіста стали епіграфом до онлайн-зустрічі «Лайфхаки від педагога» для студентів випускних груп коледжу зі вчителями-фахівцями з інклюзивної освіти, що працюють у Сумський спеціалізованій школі № 17.
Випускниця нашого навчального закладу Євгенія Маміна, що працює в інклюзивному класі разом з асистентом вчителя Тетяною Снєжко, поділилась практичним досвідом роботи з особливими дітьми. Вона акцентувала увагу на необхідності тісної командної роботи: вчитель – асистент – батьки. Лише в такому випадку буде відчутний результат.
Питання інклюзії стоїть гостро в освітній галузі: за останні 10 років інклюзія суттєво проникла в українські школи. Євгенія Олександрівна зазначила, що 5 років тому в інклюзивних класах навчалось в десятеро менше дітей. Вона розкрила переваги інклюзивного навчання, де усуваються бар’єри в системі освіти, батьки залучаються до процесу навчання, в школах створюється атмосфера спокійного прийняття відмінностей інших людей.
Тетяна Василівна познайомила із дидактичним забезпеченням інклюзивного процесу, зупинившись на зошитах, таблицях, щоденниках, які веде асистент вчителя.
Студенти, які щойно повернулися з переддипломної педагогічної практики, активно долучилися до обговорення. Каріна Шталтована, студентка 4 курсу, групи «Б», поділилась своїми враженнями від роботи в інклюзивному класі: «Якщо відверто, то це важко, дуже виснажує, можливо, через те, що у мене до цього часу не було такого досвіду. Я постійно намагалась мотивувати особливого учня, а він, в свою чергу, прагнув добре працювати, щоб мене здивувати».
Зустріч була корисною для всіх її учасників. Сподіваємось, що така співпраця буде продовжена з іншими фахівцями в галузі інклюзивної освіти.