В Україні діє Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545 (далі обрати "3"). Лінія працює цілодобово, анонімно та безкоштовно.
Основна мета лінії - підвищення рівня обізнаності дітей, батьків і спеціалістів про попередження та реагування на ризики в Інтернеті.
До консультаційної лінії можуть звернутися:
- діти, які зіштовхнулись із проблемами онлайн,
- дорослі, чиї діти мають проблеми в мережі Інтернет,
- спеціалісти, що працюють в контакті з дітьми.
Також зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями безпеки дитини в Інтернеті.
Спеціалісти готові проконсультувати вас про: безпечну поведінку в цифровому середовищі для попередження насильства, порушення прав та інші зловживання в Інтернеті, шляхи реагування на негативний онлайн-досвід.
Лінія створена Урядовий контактний центр в партнерстві з освітнім проєктом #Stop_sexтинг та за підтримки телеком-оператора Датагруп спільно з Патронатною службою Віце-прем’єр міністра-міністра цифрової трансформації України, Міністерство соціальної політики України, МВС України, Уповноваженим президента України з прав дитини Микола Кулеба та Childhood #stop_sexтинг #не_ведись