афротурист

Останні події

Школа удосконалення педагогічної майстерності

Школа удосконалення педагогічної майстерності

     Сьогодні освіті потрібні молоді, ініціативні, творчі педагоги, готові працювати по-новому. В них є невичерпна енергія, багаж знань, прагнення реалізувати себе. Але будь-яка молода людина, що починає свій професійний шлях, відчуває труднощі в роботі через відсутність необхідного досвіду. Становлення педагога відбувається важче, складніше, ніж у представників інших професій. Допомогти їм синтезувати наукові знання, педагогічну майстерність і особисті якості педагога, навчити уміло володіти педагогічною технікою, передовими педагогічними досягненнями покликана Школа педагогічної майстерності, що діє в коледжі. Нею керує досвідчений педагог, викладач-методист Іващенко С.Г.       В 2015-2016 н.р. її учасниками стали викладачі Кан А.В., Красовська І.В., Замєсова А.Д., Бараннік Ю.В., Жаровська О.О., Сахнов Р.В., Фомакіна Н.М., Корнієнко О.В., Чурочкіна Я.М., Хандурін О.В., Подшивайлова І.В.
     Наскільки цікаві, різнобічні, творчі слухачі Школи, настільки різнопланова програма її роботи. Це не лише лекції, семінари, науково-практичні конференції, а й виховні заходи, екскурсії, конкурси. Це довіра у взаємовідносинах між молодими і досвідченими педагогами, можливість показати свої творчі здібності, поділитись секретами педагогічної майстерності в неформальній обстановці. Це теоретичні і практичні заняття з психології, педагогіки, тренінги, тести, виставки педагогічних надбань.
     Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Саме молоді викладачі впроваджують у життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.
     Успіх і результат Школи удосконалення педагогічної майстерності залежить від роботи з молодими спеціалістами, які через брак досвіду потребують уваги з боку адміністрації, голів предметно-циклових комісій, старших наставників. Від того, як пройдуть перші кроки викладача-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в коледжі.
     В закладі зібраний великий позитивний досвід роботи з молодими викладачами. На засіданні педагогічної ради директор Фомакін Л.Б. знайомить їх з колективом, традиціями коледжу, його досягненнями. В спілкуванні з молодими колегами адміністрація закладу, досвідчені педагоги з’ясовують  захоплення їх, бажання, інтереси. Прагнемо зрозуміти, яка допомога потрібна кожному, як раціональніше використати здібності молоді.
     Першим шляхом в адаптації молодих спеціалістів є знайомство педагогів з методичними  матеріалами з предмету, бібліотекою, навчальними кабінетами. Заступники директора з навчальної роботи Ігнатова О.П. та з виховної роботи Вороніна Л.О. знайомлять їх із структурою навчальної, методичної, виховної роботи в коледжі, документацією, основними вимогами щодо її ведення, з академічними групами, з якими будуть працювати молоді педагоги. Молодому спеціалісту необхідна постійна товариська допомога. Її надають викладачі-наставники – досвідчені, творчо працюючі педагоги. Педагог-початківець з перших днів педагогічної діяльності разом із наставником готує «Портфоліо молодого викладача».  Воно стає настільною книгою, в якій зібрані поради, рекомендації і матеріали, все це необхідне для  становлення педагога. Це його – центр самоосвіти.
    В Школі удосконалення педагогічної майстерності велику увагу приділяємо такій формі індивідуальної  методичної роботи як консультація. Молоді викладачі отримують конкретні поради, зразки розробок різних типів занять, рекомендації. І допомога йде не лише від наставника, а й від голови предметно-циклової комісії, заступників директора, завідувачів відділень, практики, методиста, психолога, соціального педагога, досвідчених викладачів та курсових керівників. Плануючи відкриті заняття, виховні заходи, які проводять педагоги, враховуємо побажання молодих спеціалістів щодо проведення різних типів занять. Все це допомагає молоді раціонально вибрати тип заняття, його структуру, вірно визначити завдання, мету, методи навчання.
     Відкриті заняття молодих педагогів показали, що вони проведені на високому навчально-методичному рівні, широко використовуються елементи інноваційних технологій в навчально-виховному процесі. Дружня і згуртована робота адміністрації, наставників, голів предметно-циклової комісії, психологічної служби пробуджують у молодого викладача інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі. Створена дієва система роботи з молодими викладачами прискорює процес швидкої адаптації молодих спеціалістів, значно скорочує час періоду оволодіння основами педагогічної майстерності, створює атмосферу співпраці молодих спеціалістів і досвідчених педагогів.













     Днями в навчальному закладі відбулося останнє в 2015-2016 н.р. засідання Школи. Своїми ідеями щодо написання грантового проекту ділилися її керівник Іващенко С.Г. та методист коледжу Гойко Л.В. Молоді викладачі-дослідники мали змогу не лише познайомитися з теоретичними аспектами проблеми, а й попрацювати над виконанням завдань практичного спрямування. У створених групах молоді спеціалісти проаналізували, як вірно сформулювати  мету та завдання грантового проекту, особливості його створення. Були широко представлені основні Інтернет-ресурси для пошуку відкритих проектів, стажувань та міжнародних конференцій. Школа удосконалення педагогічної майстерності продовжує працювати на перспективу з  великими планами на майбутнє!
     Молодість – це час мрій, надій на їх звершення, нестримної енергії, бажання досягти успіху. Діяльність молодої людини, яка знайшла і запалила в себе іскорку особистої і професійної індивідуальності, сприяє прогресивному розвитку освіти. «Учитель живе доти, доки вчиться, якщо він перестав вчиться – в ньому умирає вчитель». Ці слова великого педагога К. Ушинського – лейтмотив Школи удосконалення педагогічної майстерності.
 

У вас недостатньо прав для додавання коментарів.
Можливо, вам необхідно зареєструватися на сайті.

sadiogorod.net