Викладачі іноземної мови Путивльського педагогічного фахового коледжу імені С.В. Руднєва в цей непростий час продовжують наполегливо і успішно навчати здобувачів освіти, створювати творчі партнерські проєкти, брати участь у роботі регіонального методичного об’єднання.
Так, 30 квітня всі викладачі іноземної мови взяли участь у роботі методичного онлайн-кластеру «Розвиток професійної компетентності викладача іноземної мови: студентоцентрований підхід та проєктні практики». Ліана МЕЛЬНИК презентувала відеорепортаж «Мій погляд на нову Україну». Цей проєкт було створено здобувачами освіти 4 курсу під керівництвом викладача. Студенти здійснили опитування учасників освітнього процесу англійською мовою щодо їхніх сподівань та думок про майбутню долю нашої країни.
Навколишній світ складається з атомів та хімічних елементів, знання про які дуже важливі для розуміння всіх процесів, що відбуваються навколо нас. В сучасному світі цікаві фактичні відомості з історії відкриття та застосування знань з будови хімічних елементів допоможуть досягти успіхів у впровадженні принципів «зеленої» хімії й філософії хімічних досліджень та інженерії, яка сприяє створенню продуктів і процесів, що дають змогу мінімізувати використання та виробництво шкідливих речовин.
Викладач інформатики Володимир Голубков представив педагогічний досвід нашого навчального закладу на регіональному онлайн-семінарі "Формування фахових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у закладах фахової передвищої освіти", який відбувся на базі Бердичівського педагогічного коледжу. У своїй доповіді "Використання ментальних карт на заняттях з інформатики" він розкрив переваги цього інструменту для структурування знань, розвитку логічного мислення та підвищення мотивації студентів. Викладач навів приклади практичного застосування ментальних карт під час вивчення складних тем, а також поділився власними наробками щодо їх інтеграції в навчальний процес.
Інтелектуальна гра – ефективний інструмент формування розумових і пізнавальних здібностей студентів.
Відомий американський вчений Девід Векслер, який у 1939 році створив першу школу інтелекту для дорослих, вважав, що інтелект – це глобальна здатність розумно діяти, раціонально мислити та вміти зарадити собі за будь-яких життєвих обставин.
Дослідження вчених переконливо свідчать, що інтелектуальні можливості людей, яких звичайно називають талановитими, не аномалія, а норма. Завдання викладача – розвивати мислення студентів, підвищувати коефіцієнт його корисної дії, допомогти використовувати ті найбагатші можливості, що дала йому природа і про існування яких багато хто часом і не підозрює.Саме на це і розрахована системна робота викладача фізики, яка сприяє формуванню гнучкості, краси і нестандартності мислення.